Beli Herbalife Online : Sangat Mudah!

Bismillah.

Beli Herbalife Online - Segalanya dihujung jari anda! :)

 
Adakah anda tahu, anda boleh membuat pesanan produk Herbalife melalui online? Sangat mudah, cepat dan best! 

Kenapa saya suka beli Herbalife online?

- Boleh submit order bila-bila masa, kat mana-mana tempat *asalkan ada 
  kemudahan Internet*, 24 jam, 7 hari seminggu.

- Tak perlu bazir duit telefon untuk submit order melalui telefon. (Tak suka 
  method ni!)

- Boleh bayar melalui debit card, credit card ataupun wire transfer.

- Tak perlu isi order form dan email kepada myorderline@herbalife.com

- Kalau nak pick up order kat Herbalife Office, saya suka order Herbalife 
  online dulu sebab boleh save time, tak perlu tunggu lebih lama di kaunter.

Macam mana nak beli Herbalife online?

Anda mestilah seorang ahli Herbalife jika anda ingin beli Herbalife online kerana anda memerlukan ID number dan password untuk log in di https://myen.myherbalife.com.

Anda boleh refer kat sini untuk ketahui cara-cara untuk menjadi ahli Herbalife / Pengedar Herbalife.

Hubungi saya azurafirdaus.hn@gmail.com atau whatsapp saya di +6016-253 6887 jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk Herbalife dan saya bersedia untuk membantu menyelesaikan masalah anda.

Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA