Testimonial

Bismillah...

Kali ni saya nak share 2 testimonial dari 2 orang student baru saya..

1) M (Nama dirahsiakan atas permintaan) baru menggunakan produk Herbalife selama seminggu. Beliau tidak pernah menggunakan produk Herbalife sebelum ini. M memilih jalan yang betul iaitu sign up sebagai ahli dan mempunyai coach utk membimbing M cara yang betul menggunakan produk. Alhamdulillah, beliau berjaya turun 1kg selepas seminggu.. :) Tahniah M! Teruskan usaha ye! :)


2) Siti

Pertama kali Siti email pada saya bertanya tentang Herbalife ialah pada bulan September tahun lepas. Tapi, Siti tak terus sign up as my team member dan terus senyap sehingga lah baru-baru ini....

Siti email saya semula dan berkongsi pengalaman beliau 3 bulan menggunakan produk Herbalife, tanpa bimbingan coach. Siti beli produk dengan harga yang murah tanpa perlu menjadi ahli daripada kenalan terdekat beliau. 3 bulan berlalu, Siti tak dapat kurangkan berat badan beliau. Malah lebih buruk bila berat badan Siti makin bertambah.  Tanpa bimbingan coach, harga murah tak memberi sebarang keuntungan untuk Siti.

Selepas 2 hari Siti sign up as member under team saya, Siti SMS saya menyatakan beliau dah berjaya turun 2.2kg! Produk yang sama, tapi, dengan cara pengambilan yang betul, Siti dah berjaya lose some weights and will lose more! :) Congrats Siti and don't give up! ;)

Sebenarnya, pengalaman Siti sama seperti pengalaman saya masa mula-mula kenal Herbalife dulu. Semuanya dah saya ceritakan dalam E-BOOK saya. Anda  masih belum memilikinya? Jika anda berminat nak dapatkan e-book saya,  atau bertanya sebarang soalan tentang Herbalife, anda boleh email saya di norazura.ma@gmail.com ye.

Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.

*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.

Comments

  1. Saya baru cuba herbalife shake se botol ,saya ada kncing manis dah 3 tahun...Alhamdulillaahh..gula turun...saya ingt nk teruskn sampai betol2 hilng klu tdk pun turun..syukur Alhamdulillah..trima kasehherbalife..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA