Alhamdulillah! E-book Pertama Aku Completed!!! =)

Akhirnya berjaya jugak aku siapkan e-book pertama aku. Hehehe itu pun setelah beberapa kali direject oleh ‘sifu’. Thanks a lot ‘sifu’! (^_^) Without your help, comments and guidance, this will not become a reality!

Aku ambil keputusan untuk menghasilkan e-book ni sebab aku memang excited nak share dengan semua macam mana aku boleh hilang 2kg dalam masa 5 hari tanpa senaman.. Dengan cara yang MUDAH, SIHAT DAN SELAMAT..

3 perkara tu yang paling penting.. aku ni memang malas sikit nak pergi bersenam..dan tak boleh dengar jugak kalau diet2 kene elakkan makan nasi. Memang lemah kalau camtu.. tapi dengan Herbalife, tak de masalah pun kalau nak makan nasi..best tak??? Best kan... =) Makan nasi, boleh turun 2kg dalam masa 5 hari.. Alhamdulillah..  (^___^)

E-book ni memang pengalaman aku sendiri.. Dari sebelum guna Herbalife, sampailah ke perubahan2 positif yang aku dah alami sendiri selepas guna Herbalife. Nak cerita banyak2 pun tak tercerita..korang kena baca e-book aku ni kalau nak tau full story ye! ;)

So, if korang berminat nak tau macam mana aku boleh hilangkan 2 kg dalam masa 5 hari, korang boleh send email kat azurafirdaus.hn@gmail.com untuk request for the e-book ye.. IT’S FREE!!! (^_^)

Comments

  1. kak..send ebook kat saye plis..
    jihan_truelovers@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. mau jgk :D
    hizb_addeen37@yahoo.com

    hee~mekaseh

    ReplyDelete
  3. saya nak ebook plz.. edayumusa@gmail.com

    thank you:)

    ReplyDelete
  4. Salam.. Sy pn pgguna herbalife without coach..berat ada turun naik.. Klo bole sy nk dptkn sedikit panduan dr ebook ni.. Tlg emailkn pd sy: drliana83@gmail.com.
    Tqvm :)

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum. Saya belum pernah mencuba produk herbalife. Saya berminat untuk mencuba produk ini. Jadi, saya minta jasa baik saudari Azura untuk email e-book kepada saya dan kalau tak keberatan jadi coach saya sekali. ini email address saya white_angel81@live.com

    ReplyDelete
  6. saya nak ebook jgk email saya nissanwst@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Saya pun nak ebook jgk.. email saya nissanwst@gmail.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA