Amaran!

Bismillah..

Salam ramadhan semua! :)
Post kali ni bertajuk Amaran!..

Kenapa? Jangan salah  faham ye..Aku tak bermaksud nak menakut-nakutkan sesiapa..Tetapi amaran ni khas untuk mereka yang berminat nak request e-book percuma aku.. E-book ini PERCUMA..TAPI....percuma hanya untuk sesiapa yang berminat nak mencari seorang jurulatih/coach. Golongan yang tak termasuk dalam kategori ni ada 2 iaitu:

          1. Anda sudah mempunyai seorang jurulatih
          2. Anda sudah menjadi Pengedar Herbalife

Pada sesiapa yang TAK termasuk dalam golongan ni, anda sangat-sangat dialukan untuk request e-book tu..I would be glad to share with you guys how I did it easily! (Lose 2 Kg in 5 days)

Untuk yang termasuk dalam kategori 1 dan 2 di atas, maaf sangat-sangat dan terima kasih kerana berminat nak baca e-book aku. Tapi, korang dah ada seorang jurulatih. Aku percaya jurulatih korang adalah yang terbaik untuk korang. Apa yang jurulatih korang dah guna, dah buat, semuanya sama macam apa aku dah buat..Kami menggunakan produk yang sama, cara yang sama dan kami sama-sama disiplin, sebab tu dapat result. 

So pleaseeee, aku hope sangat korang boleh refer back pada coach korang kalau korang ada sebarang masalah..Sebabnya dah ramai pulak lately yang request e-book ni, tapi bila aku tanya diorang kata dah beli Herbalife, saja nak tau testimoni..Ada juga yang cakap, baru beli Herbalife ni, nak tau cara-cara nak guna..Huhu...semua tu korang boleh tanya kat coach korang. Bila korang beli barang-barang kat dia, maksudnya, dia kena coach korang sampailah korang puas hati. Tu memang tanggungjawab dia..!So, jangan malu-malu nak tanya kat coach korang okeh! Itu memang hak korang..Tanya je pape, biarlah sampai dia letih dah nak jawab soalan korang, tanya je ye! :)

Ok, terpanjang pulak. Ingat nak bagi short notice je tadi..So, kepada sesiapa yang masih belum mempunyai coach, berminat nak tau lebih lanjut tentang Herbalife, ragu-ragu nak cuba Herbalife, berazam nak kurus dan sebagainya, boleh email je sebarang pertanyaan korang kat azurafirdaus.hn@gmail.com. Jangan lupa follow INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.  Insya Allah aku cuba sedaya yang mampu tolong korang. Sharing is caring :)



Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA