RESEPI DIET : AYAM KUNYIT CILI PADI

 Resepi Diet : Jom Cuba!

Yeayyyy harini saya nak share dengan anda semua satu resepi diet yang saya suka! Sebab apa saya suka resepi diet ni.... Sebab senang sangat nak prepare, tak perlukan banyak bahan, pedas (boleh boost metabolisme badan) dan berkuah! Ada orang kan tak suka resepi diet yang kering-keringkan. Haaa ni memang geng saya! Saya pun tak suka makan nasi kering tak berkuah. 😂 

Ok jom saksikan video resepi diet ni jom! 

Resepi Diet Ayam Kunyit Cili Padi


Mudah je kan resepi diet ni 😍 Tanpa santan pun boleh jadi sangatt sedap resepi diet ni. Tak percaya? Jom cuba resepi diet ni sendiri! Baru tahu 😉

Selamat Mencuba!


Jika anda serius nak kurus sebelum penghujung tahun 2020 ini, jom hubungi saya sekarang!


Anda Boleh klik link ini atau whatsapp saya di talian 016-253 6887 untuk sertai program Cabaran Kurus Online  sekarang!


Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.


Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA