TESTIMONI HERBALIFE FRESH DI MINGGU TERAKHIR OKTOBER 2013

Testimoni Herbalife: Coachee Saya Semua Berjaya!

Bismillah

Wah seronoknya harini! Sebab apa seronok? Sebab alhamdulillah, permulaan minggu ni memang superb dengan berita-berita baik dari coachee-coachee saya yang dah mula dapat result @ testimoni herbalife best, hasil usaha gigih masing-masing guna produk. Bukan senang nak kurus, tapi tak mustahil. Bukan senang nak dapat testimoni herbalife yang menarik dan mengancam, tapi tak mustahil! Jom menjamu mata dengan gambar testimoni herbalife fresh dari oven berikut!!!

Testimoni Herbalife 1: Hajar Turun 2kg dan Shape Up Dalam Masa Sebulan!


Ini Hajar.  Hajar kenal saya melalui blog ini. Hajar whatsapp saya dan saya terus call untuk beri penerangan lanjut. Senang sangat explain pada Hajar sebab Hajar memang serius nak berubah dan terus decide nak guna herbalife keesokan harinya. Kebetulan lokasi dekat dengan saya, terus set appointment untuk pass produk Hajar supaya Hajar boleh mula cepat. Selepas sebulan, Hajar dah berjaya turun 2kg. Dan yang paling best, Hajar shaping up sangat-sangat! Bak kata Hajar, "inches loss sangat memberansangkan!" Baju lama dulu tak boleh pakai, sekarang dah boleh pakai dengan selesa! Tahniah Hajar!

Testimoni Herbalife 2: Fikri Terpaksa Shopping Seluar Baru!


Testimoni herbalife ke-2 ni mengenai Fikri. Fikri bekerja di pejabat. Banyak masa dihabiskan dengan mesyuarat. Tapi Fikri tak jadikan faktor tu sebagai alasan untuk malas minum air sebab takut asyik terkucil je di ofis. Fikri bincang masalah tersebut dengan saya sebagai coach beliau, dan Fikri boleh atasi masalah tersebut tanpa banyak alasan! Itulah gunanya coach, untuk berbincang jika anda ada sebarang masalah.


Dalam masa 7 hari, Fikri dah berjaya turun 1.4kg! Dan masa Fikri whatsapp saya di atas ni, Fikri dah guna herbalife genap 21 hari! Apa testimoni herbalife dia selepas 21 hari? Haaa, cuba tengok dalam gambar di atas. Fikri terpaksa shopping seluar size baru. Sebab seluar size lama dah besar sangat!!! Oh bestnya dapat shopping!!! 

Testimoni Herbalife 3: Anas - Student Pun Mampu Beli Herbalife!

Anas berbaju hitam, suami saya berbaju hijau :)

Haaa testimoni herbalife cerita tentang student. Ramai sangat yang komplen herbalife mahal, herbalife tak sesuai untuk student sebab kos tinggi dan banyak lagi rungutan lain. Sebab tu penting untuk anda dapatkan analisa kesihatan dahulu sebelum decide nak beli herbalife. Kerana, tak semua orang memerlukan produk yang sama. Keperluan produk adalah berbeza mengikut tabiat pemakanan, keperluan badan seseorang, result yang ingin dicapai dan bajet yang selesa dikeluarkan. Jangan main beli je daripada mana-mana website sebarang kerana anda tidak akan dapat personal coaching dari website tersebut. 

>> Saya ingin dapatkan analisa kesihatan percuma sekarang!

Anas ni masih student di sebuah universiti. Berat asal dia 115kg. Disebabkan takut dengan risiko pelbagai penyakit merbahaya, Anas willing untuk ubah sarapan dan makan malam dia kepada Herbalife Shake. Tak ada belanjakan duit lebih pun sebab kos sarapan, makan malam dan snek-snek yang tak perlu dan tak sihat Anas dah ditukar kepada beli herbalife shake yang jauh lebih berbaloi dari segi nilainya. Alhamdulillah, baru seminggu tukar pemakanan sihat ni, Anas dah turun 2.5kg dalam masa 7 hari!!! Kalau Anas seorang student pun boleh, apa lagi anda diluar sana yang sudah bekerja dan ada pendapatan tetap. Anda juga pasti boleh!

Ada banyak lagi testimoni herbalife yang coachee saya sharekan. Tak tertulis dekat blog ni satu per satu. Apa yang penting, mereka semua telah berani berubah, bersedia berubah, nak kurus dengan cara sihat dan selamat dan mereka tidak bertangguh! Mereka serius, mereka disiplin, dan mereka konsisten untuk mencapai impian mereka. Jika anda sudah bersedia untuk berubah, serius nak berubah, nekad nak mencapai impian anda untuk kurus, anda berada di tempat yang betul. 





Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.

*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.
*Produk-Produk Nutrisi Herbalife tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah apa-apa penyakit. 

Comments

  1. Salam akak...
    Nice blog ...saya baru berjinak-jinak.dengan herbalife sebagai distributor
    saya dapati blog akak menjawab kebanyakan persoalan.saya...terima kasih
    Nak minta izin untuk ambil sedikit ilmu untuk dikongsi di blog saya
    Afterall keep writing, saya pasti ramai yang inspire dengan blog akak.kerana.ramai blogget yang mention blog akak

    Jumpa.di mini.spectacular insyaAllah...:-D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA