HARGA HERBALIFE: NILAI YANG PERLU ANDA TAHU

Harga Herbalife: Soalan Popular!


Bismillah

Dalam banyak-banyak email yang saya terima, boleh dikatakan hampir setiap hari orang bertanya.. 

"Kenapa harga Herbalife ni mahal ye?"

Alahai, sayangnya..Kenapa cepat sangat buat kesimpulan sebelum anda tahu, guna dan rasa sendiri kebaikan dan nilai yang anda akan dapat daripada produk Herbalife ni ye? Rata-rata mereka ni kalau saya tanya semula,

"Pernah tengok senarai harga Herbalife tak?"

Jawapan diorang yang famous mesti macam ni,

"Tak pernah lah..Kawan saya yang cerita harga herbalife ni mahal." *Dush laju-laju! Kalau tak pernah tengok, janganlah terus serkap jarang tanya kenapa harga herbalife ni mahal T__T

Harga Herbalife vs Kos Perubatan

Pengalaman saya sendiri yang paling ketara selepas menggunakan produk Herbalife ni ialah dari segi kos perubatan. Dulu, sebelum guna produk Herbalife, saya kerap demam..kerap senggugut yang teruk..Musim bendera merah je mesti akan MC..*means ko MC setiap bulan lah ye Zura???!

Tak kira lagi masalah sembelit dan buasir saya. Memang doktor kat klinik favourite tu pun dah naik muak agaknye tengok muka saya kot! 

Tapi alhamdulillah, selepas kenal Herbalife semenjak Februari 2011, Allah bagi saya nikmat kesihatan yang sangat baik! Alhamdulillah! Thank you Allah! Dengan kuasa Allah, harga Herbalife yang saya bayar setiap bulan (walaupun ada segelintir yang rasa harga herbalife jauh lebih mahal berbanding harga sepinggan nasi lemak atau sekeping roti canai), sangat-sangat berbaloi dengan nilai dan perubahan positif yang saya terima. Tahap kesihatan saya semakin improve..kos perubatan saya semakin berkurang..*doktor tu rindu saya tak agak-agak? ;P

Dan mana tahu, mungkin saya dapat kurangkan kos perubatan yang lebih besar di masa hadapan? Bayangkan kalau saya masih tak jaga pemakanan dan akibatnya mesti lebih banyak penyakit serius yang akan menyinggahkan? Betul tak? Nauzubillah!

Jadi, untuk sesiapa yang masih berteka teki betul ke harga Herbalife ni mahal, senang je.. Anda boleh email saya di azurafirdaus.hn@gmail.com atau whatsapp saya di +6016-253 6887. Saya akan hantarkan salinan harga herbalife untuk anda ye.


Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.

*Penafian: Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.
*Produk-Produk Nutrisi Herbalife tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubti atau mencegah apa-apa penyakit. 

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA