Tips Kurus 5

Bismillah.


Kalau anda betul-betul SERIUS nak turunkan berat badan, BERHENTI BERI ALASAN! 


"Saya tak bolehla minum air banyak-banyak ni. Nanti asyik nak pergi toilet je! Lecehlaaaa...."


Saya selalu bersemangat awal-awal, tapi bila dah start, lama-lama saya jadi bosan. Saya takut saya tak boleh disiplin..."


"Boleh kenyang ke minum shake je? Akak ni jenis cepat lapar tau!"


"Saya masuk kerja pukul 7.30 pagi. Tak sempat lah nak breakfast!"


"Aku tak bolehlah tinggalkan nasi lemak favourite aku tuuuuuu...."
 


Dan banyakkkkk lagi alasan-alasan yang memang layak diklasifikasikan sebagai alasan orang yang MALAS, TAK BERSUNGGUH-SUNGGUH, PENAKUT DAN TAK YAKIN DENGAN DIRI SENDIRI.

Seriously, saya tak boleh bantu anda untuk turunkan berat badan kalau anda termasuk dalam kategori di atas. Anda cuba lah apa cara sekali pun, kalau anda tak berhenti beri alasan harini, anda takkan ke mana-mana untuk hari esok dan seterusnya. IF YOU SERIOUSLY WANT TO LOSE WEIGHT, PLEASE STOP GIVING EXCUSES AND JUST DO IT TODAY!


Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.


Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA