Tips Kurus 4

Bismillah.

Harini aku nak share 1 rahsia. Selain dari mengamalkan Herbalife shake untuk turunkan berat badan dan kekal sihat, ada satu pil yang aku ambil tiap-tiap hari. Nak tau tak pil apa? Jom scroll kat bawah. Jeng jeng jeng...*drum roll bunyi suspense sikit pls... :P 






----------------------------------3











 ----------------------------2














-------------------1!








Inilah Pil Rahsia yang aku amalkan tiap-tiap hari untuk turunkan berat badan!  :)


See, cuba korang tengok. Percentage (%) yang mana yang palingggggg banyak dalam pil ni? Betul, 80% - KNOWING YOU CAN!

Memang sangat-sangat penting untuk korang sematkan dalam hati, percaya pada diri korang sendiri, tanam dalam-dalam kat lubuk hati sebelum korang mulakan program pengurusan berat badan, yang KORANG MEMANG BOLEH TURUNKAN BERAT BADAN!  




Apa cara diet sekali pun, kalau korang tak percaya yang korang mampu lakukan, memang sia-sia je apa yang korang lakukan nanti.  We have to believe in our self first before others can believe in us. Sebenarnya, kita tak perlukan pun kepercayaan orang lain yang kita mampu turunkan berat badan. Korang hanya perlukan keyakinan dan kepercayaan korang sendiri je. Betul! Apa yang kita fikir, akan mempengaruhi otak dan badan kita untuk bertindak. Kalau kita selalu ragu-ragu, takut-takut, tak yakin dengan kemampuan diri sendiri, memang aku tak galakkan korang start program pengurusan berat badan. U'll fail if you think you'll fail! You'll success if you believe you can do it! You will achieve it! 

So, untuk sesiapa yang sedang menjalani program pengurusan berat badan, aku suggest korang tambah pil ni dalam menu diet korang. Tiap-tiap hari! Insha Allah korang akan berjaya capai berat badan ideal korang. Untuk sesiapa yang masih mencari-cari cara diet yang macam mana yang sihat, selamat dan mudah, korang boleh email aku kat azurafirdaus.hn@gmail.com atau whatsapp di +6016-253 6887. Aku ada jawapannya! :)

Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA