Wajah Baru, Semangat Baru

Bismillah..

Alhamdulillah, selesai sudah kerja-kerja pembaharuan blog saya. Perubahan ini bertujuan untuk memudahkan pembaca-pembaca melayari blog ini. Susun atur telah diubah untuk memastikan pembaca mendapat banyak informasi dan manfaat daripadanya. Sebarang komen dan pendapat amat digalakkan untuk saya perbaiki di masa akan datang.

Semangat baru telah disuntik selaras dengan perubahan wajah blog ini. Insha Allah saya akan lakukan yang terbaik untuk anda semua dalam menjalankan tugas saya sebagai 'Jurulatih Peribadi Anda'. Saya tidak akan berhenti untuk terus membantu lebih ramai orang diluar sana untuk menurunkan berat badan dan mendapatkan tahap kesihatan yang lebih baik bersama Herbalife. 





Baru-baru ini, saya telah terima pin '1 Year' dari Herbalife. Genap setahun dengan Herbalife, saya rasa amat berbangga dan bertuah kerana berada di dalam keluarga herbalife dan bersyukur telah ramai orang yang dapat saya bantu dengan Herbalife. Sebenarnya, semua orang perlukan Herbalife, tetapi malangnya tak semua orang mahu menggunakan Herbalife. Tahun ini, saya akan lakukan yang terbaik untuk membantu lebih ramai orang menyedari kebaikan dan kepentingan nutrisi dalam kehidupan seharian kita. It's not only about losing weight, but the most important thing is about our health. 

Jika anda benar-benar mahu lakukan perubahan ke atas tahap kesihatan dan berat badan anda, saya bersedia membantu anda. Hubungi saya di azurafirdaus.hn@gmail.com atau whatsapp saya di +6016-253 6887. Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.

Comments

  1. Salam. Macam mana boleh dapat pin 1 Year ni ye? Khas untuk semua Pengedar Bebas Herbalife ke atau untuk Supervisor dan ke atas je?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA