Program Herbalife: Di mana Anda Boleh Dapatkan Produk?

Bismillah..

Program Herbalife memang berbeza dan unik. Kenapa? 
Sebab korang takkan jumpa produk Herbalife ni dijual secara terbuka di mana-mana pasaraya, kedai runcit, farmasi dan sebagainya..Ni penting untuk menjaga kualiti Produk Herbalife dan dapat mengelakkan daripada pengguna terbeli produk tiruan..

So, untuk sesiapa yang ingin mulakan program Herbalife, tak pasti kat mana nak dapatkan produk Herbalife, korang boleh dapatkan produk daripada:
  1. Mana-mana pengedar Herbalife, saya salah seorang daripadanya.
  2. Beli direct dari Herbalife Office
Yang paling penting, sebelum korang decide nak gunakan produk Herbalife dan beli produk dari mana-mana pengedar Herbalife, korang mesti pastikan pengedar tu mampu jadi coach terbaik utk korang. Reasonnya, orang yang jual produk pada korang, mempunyai tanggungjawab utk jadi coach korang sampai lah korang dapat result yang korang nak.

Ni pun salah satu keunikan Herbalife. Kalau korang beli apa-apa produk di kedai atau farmasi, ada tak jurujual tu ajar korang macam mana nak guna, tips-tipsnya, dan follow up perkembangan korang lepas guna produk? Tak de kan..kalau ada pun setakat ajar macam mana nak guna je..Follow up macam tak pernah jumpa je, betul tak?

So, sebelum mulakan Program Herbalife, cari seorang coach yang betul-betul layak dan mampu untuk coach korang sampai korang puas hati. Bagi sesiapa yang berminat nak  jadikan saya sebagai coach anda sepanjang Program Herbalife anda, bolehlah emailkan sebarang soalan anda pada saya di azurafirdaus.hn@gmail.com. Saya yakin saya mampu menjadi coach terbaik untuk anda. 

Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA