Testimonial Pengguna Herbalife 2

Bismillah..

Mendengar kisah kejayaan coachee aku dalam menurunkan berat badan atau menjaga kesihatan dengan Herbalife memang sesuatu yang mengujakan..Aku sangat gembira setiap kali terima email, SMS dan panggilan dari student memaklumkan result masing-masing..Alhamdulillah, Terima Kasih Allah, Terima Kasih Herbalife..

Mereka memang layak mendapat result yang bagus kerana mereka memang coachee yang bagus! Mendengar kata, follow semua yang aku advise dan beri peluang pada diri mereka sendiri untuk mencuba Herbalife! A baby step yang mereka ambil semalam sememangnya memberikan banyak kebaikan kepada mereka..

Antara testimoni terbaru yang aku terima ialah:

---- Berjaya turunkan 7kg dalam masa kurang dari 3 minggu (Kak Has)
---- Berjaya turun 2kg dalam masa seminggu, masalah period pain improve selepas hampir sebulan menggunakan Herbalife..(Diyana)
---- Berjaya mengurangkan 1kg lebih dalam masa 2hari (Nabilah)

*Keputusan tidak tipikal. Berbeza setiap individu.



Tahniah untuk mereka! Anda pula bagaimana? Masih mencari-cari penyelesaian masalah berat badan anda? Emailkan sahaja pertanyaan anda kepada saya jika anda mahukan result yang sama seperti mereka! azurafirdaus.hn@gmail.com 



Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.

PS: “Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah keadaan sesuatu kaum itu sehingga kaum itu mengubah keadaan diri mereka sendiri” (Ar-ra’d: 11)

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA