Selamat Hari Raya Aidilfitri

Bismillah..


Salam Aidilfitri utk semua..Maaf zahir batin..Terutama utk mereka yang lambat dapat feedback dari saya..permintaan/email/soalan-soalan banyak diterima, so, takes time utk balas setiap soalan anda :) Terima kasih banyak atas kerjasama yang anda berikan ye..

Kepada yang dapat result sepanjang menggunakan Herbalife waktu bulan puasa ni, TAHNIAH saya ucapkan..Hilang seinci pun dikira result! Kalau anda tak berubah, tak willing nak ubah tabiat pemakanan, susah tak nak hilangkan seinci tu? Susahkan..so, kena bersyukur dan gandakan usaha lepas ni..kawal pemakanan sewaktu musim perayaan nanti.. minum tea mix banyak-banyak lepas makan kuih-muih, rendang, ketupat semua tu ye :) Yang nak balik ke kampung, selamat pulang, berhati-hati di jalan raya, ingatlah orang tersayang :)

Kepada yang mula risau akan tambah berat badan waktu raya nanti, boleh hubungi saya untuk dapatkan penyelesaian kepada kerisauan anda ye..email saya di azurafirdaus.hn@gmail.com. Jemput FOLLOW INSTAGRAM COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat.

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA