Harga Herbalife

Bismillah..

Ok, lately ada ramai yang terjah aku dengan soalan...

"Mahal tak Herbalife ni?" 

"Herbalife ni mahal laaa..mana mampu nak beli.."

"Berapa kos Herbalife??Bukan mahal ke???" dan sewaktu dengannya...

Huhu susahnya nak yakinkan korang yang still anggap Herbalife ni mahal..tak mahal..affordable je..serius! Kalau korang ada duit untuk spend beli breakfast dan dinner, korang akan ada duit untuk spend beli Herbalife!

Sebabnya, untuk korang yang nak gunakan Herbalife untuk turunkan berat badan, korang hanya perlu GANTIKAN makanan sarapan dan makan malam korang dengan shake Herbalife. Maksudnya, instead of korang keluarkan duit beli nasi lemak/mee/mihun/laksa atau apa-apa makanan pun, korang hanya keluarkan duit yang sama untuk beli Herbalife..korang tak kan keluarkan duit lain atau belanja lebih dari biasa..

Korang pernah tengok senarai harga barang Herbalife? Kalau yang belum pernah tengok dan hanya dengar-dengar je dari orang yang Herbalife ni mahal, aku advise better korang tengok sendiri dulu senarai harga tu dari mana-mana pengedar Herbalife dan aku salah seorang daripadanya..Korang boleh email aku azurafirdaus.hn@gmail.com kalau korang berminat nak dapatkan senarai harga dari aku.. Jemput follow Instagram COACH AZURA untuk free tips kurus & sihat. 

Comments

Popular posts from this blog

PENGALAMAN KURUS SELEPAS BERSALIN DENGAN HERBALIFE

HERBALIFE COLLAGEN : BEST KE?

HERBALIFE TEA MIX: MITOS VS FAKTA